wyszukiwanie zaawansowane

100% oryginalne i naturalne kosmetyki
z Maroka i innych krajów arabskich

Przyjmujemy również
zamówienia telefonicznie:
+48 888 421 995
Przesyłka GRATIS od 300zł
dotyczy zamówień z przedpłatą na konto
Strona główna1 » Dostawa i Koszty Wysyłki

Dostawa i Koszty Wysyłki

Wysyłki:
 
Koszty wysyłki uzależnione są m.in. od metody płatności oraz wagi zamówienia. Szczególnie polecamy wszelkie metody zapłaty z góry ze względu na oszczędności w kosztach. Do kosztu dostawy doliczamy również koszty związane z opakowaniem (koperta, folia bąbelkowa itp.), przygotowaniem i zabezpieczeniem przed uszkodzeniem zamówienia. Czas dostawy przesyłki od dnia nadania (wysłania):
 
Czas dostawy kurierem Poczty Polskiej firmy POCZTEX: przesyłka jest doręczana do 48h od dnia nadania (wysłania).

Czas dostawy kurierem GLS: przesyłka jest doręczana do 24h od dnia nadania (wysłania).

Przesyłki realizujemy i wysyłamy tylko w poniedziałki, środy i piątki.


 CAŁKOWITY, szacunkowy czas dostawy od chwili złożenia zamówienia (to znaczy zaksięgowania wpłaty w przypadku wyboru płatności przelewem, skompletowanie zamówienia, przygotowanie paczki do wysyłki w przypadku przesyłki poczty polskiej Pocztex wynosi od 2 do 5 dni roboczych (w przypadku przesyłek zagranicznych czas dostawy jest zróżnicowany w zależności od kraju przeznaczenia, może to być co najmniej 7 dni). W przypadku firmy GLS od 1 - 4 dni roboczych.
 
Zamówienia poprzez internet można składać 24h na dobę, zamówienia telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 11-16.

Zamówienia złożone do godziny 12:00 są w miarę możliwości realizowane są tego samego dnia.

Na przygotowanie przesyłki do pakowania mamy minimum 24h - ten czas może czasami ulec wydłużeniu (np. z powodu urlopu, oczekiwania na dostawę, lub wielu złożonych zamówień w danym dniu).

 
Polecamy wybór przesyłki firmę kurierską GLS. Otrzymają Państwo maila z linkiem do śledzenia swojej przesyłki. 

Prosimy przy składaniu zamówienia podać prawidłowy numer telefonu !

W przypadku nie zastania Państwa w domu Kurier Poczty Polskiej firmy Pocztex zostawi awizo i przesyłka będzie do odebrania w Państwa placówce pocztowej. 



 
 
Klient ponosi odpowiedzialność za błędne wskazanie swoich danych koniecznych do zrealizowania dostawy, uniemożliwiających jej dostarczenie. W takiej sytuacji, koszty związane z ponowną wysyłką towarów ponosi Klient.


Zasady Pakowania Przesyłek:

Sklep Afandi Oriental Dream dokłada należytej staranności podczas pakowania, aby Państwa zamówienie nie uległo uszkodzeniom mechanicznym podczas transportu. Wszystkie produkty są starannie zabezpieczone folią bąbelkową, taśmą oraz w razie konieczności tekturą i makulaturą.
 
Zwroty Przesyłek:

Produkty zakupione w Sklepie, Klient będący Konsumentem może zwrócić bez podania przyczyny w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy na podstawie ustawy o Prawach konsumenta). W takim przypadku Sklep Internetowy Afandi Oriental Dream dokonuje zwrotu należności w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy (z wyjątkami o których poniże). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyto do zapłaty, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
 
Jeżeli Sklep Internetowy nie zaproponował, że sam odbierze (lub jego upoważniony przedstawiciel) produkt od Klienta będącego Konsumentem, Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 
Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba że Sklep Internetowy Afandi Oriental Dream zgodził się je ponieść. Bezpośrednie koszty zwrotu to w szczególności: koszty przesyłki czy samodzielnego dojazdu do Sklepu Internetowego w celu zwrotu rzeczy. Jeżeli Klient będący Konsumentem wybrał sposób dostarczenia (przy zakupie) rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
 
W celu dokonania zwrotu zakupionego towaru należy pobrać wzór formularza „Formularz Odstąpienia od Umowy” - można go pobrać TUTAJ>>. Następnie należy go wypełnić i wraz ze zwracanym towarem wysłać na własny koszt paczką na adres Sklepu. Przed wysłaniem przesyłki na adres Sklepu należy starannie zabezpieczyć paczkę przed uszkodzeniami mechanicznymi wynikającymi z transportu.
 
W przypadku odstąpienia od umowy, Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do zwrotu na rzecz Sklepu Internetowego produktu w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego korzystania z rzeczy (lub zwykłego zarządu). Klient będący Konsumentem ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie. Więcej informacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego, który można pobrać TUTAJ>>.
 
Zasady Pakowania Zwrotów:

W przypadku zwrotu Towaru Klient powinien zabezpieczyć przesyłkę z należytą starannością, odwzorowując sposób jej zapakowania (na tyle na ile jest to możliwe) jaki uprzednio wykonał nasz sklep Afandi Oriental Dream.

 
Przejdź do strony głównej

ODBIERZ PREZENT: E-BOOK "6 SEKRETÓW URODY MAROKANEK"

Jak otrzymać e book ?
Podaj swój e mail, imię i kliknij w "Pobieram e-booka", a natymiast wyślę Ci e-book.
W moim e-booku odkryjesz 6 wyjątkowych Sekretów Urody Marokanek, które osobiście odkryłam w Maroku i które pomogą Ci mieć:
  • młodą i promienną cerę
  • lśniące i zdrowe włosy
  • piękny biust
  • jedwabistą skórę
  • tajemnicze i uwodzicielskie spojrzenie
Twój e mail służy jedynie do mojej korespondencji. Tak samo jak Ty nie lubię spamu. Będę wysyłać Ci tylko wartościowe informacje. Zawsze możesz wypisać się z listy.
Twoje imię
Adres email